U kunt zich met onderstaand formulier opgeven als lid van Iisclub Foarút. Als lid ontvang u een lidmatschapskaart en een toegangskaart. De toegangskaart moet u bij u dragen en indien hierom gevraagd wordt kunnen tonen als u de IJsbaan opgaat. Het is mogelijk om voor maximaal 4 gezinsleden een toegangskaart aan te vragen.
Het lidmaatschap kost € 8,- per jaar per gezin.

Indien u lid wil worden van de IJsclub gelden de AVG regels zoals beschreven in het
Privacy Statement van onze vereniging. Als u zich aanmeld als nieuw lid dan dient u te verklaren dat u het Privacy Statement heeft gelezen en dat u accoord gaat met de inhoud van het Statement. Dit doet u door in het formulier hieronder het vakje bij privacy Statement aan te vinken (door er op te klikken)

Het Privacy Statement kunt u hier vinden.

Aanmeld formulier lidmaatschap

Voor het voldoen van de contributie maken we als Iisclub gebruik van een incasso machtiging. Om uw contributie automatisch te laten afschrijven verzoeken wij u ons een machtiging te geven door de ondestaande gegevens in te vullen

Indien u alle gegevens heeft ingevuld en gekontroleerd kunt u op verzenden drukken:

Als uw bericht correct is ontvangen dan ontvangt u hiervan een melding.
Indien u deze melding niet krijgt, of wanneeer de melding aangeeft dat er iets niet goed gegaan is, dan dient u het formulier te wissen en opnieuw in te dienen.

Door aankruisen van de toestemming en het invullen van uw rekeningsnummer (IBAN) geeft u toestemming aan de Iisklub Foarút te Surhuisterveen om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van de Iisklub Foarút te Surhuisterveen.

Als u het niet eens bent met een afschrijving dan kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

let op: uw naam en overige gegevens dienen overeen te komen met de tenaamstelling van het gegeven bankrekeningnummer,

Opgericht in

= 1877 =